خط و نشان سرلشکر باقری برای اسرائیل: بدون پاسخ نخواهید ماند /با حداکثر آسیب از کارتان پشیمان خواهید شد

‌رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند، زمان، نوع و نحوه عملیات را ما تعیین می‌کنیم و قطعا با دقت انجام خواهد گرفت و دشمن را از کارش پشیمان خواهیم کرد.

خط و نشان سرلشکر باقری برای اسرائیل: بدون پاسخ نخواهید ماند /با حداکثر آسیب از کارتان پشیمان خواهید شد

به گزارش دانلود بهترین مقاله، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در آیین تشییع شهید زاهدی در اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اظهار داشت: شهید زاهدی پس از ۴۳ سال مجاهدت شبانه‌روزی جان خود را فدای اسلام، انقلاب اسلامی و آزادی قدس شریف کرد. امروز کنار پیکر مطهر این شهید و سایر شهیدان بزرگ دیگر اصفهان، شهیدان خرازی، ردانی‌پور، حبیب‌اللهی، همت، کاظمی، حجازی، میثمی، اقارب‌پرست و ده‌ها و صدها شهید فرمانده و ۲۴ هزار شهید گلگون‌کفن این استان بی‌نظیر کشور در میدان جهاد و شهادت در اصفهان گرد هم آمده‌ایم.
عمر ‌رژیم صهیونیستی به‌سر آمده است

وی افزود: در مراسم تشییع شهیدی گرد آمده‌ایم که همرزم و یاور دائمی شهید سلیمانی، شهید همدانی، شهید عماد مغنیه و همه شهدای بزرگ آزادی قدس شریف و مقابله با رژیم صهیونیستی بود. ملت بزرگ ایران و ملل آزاده جهان روز گذشته به‌برکت عملیات بی‌نظیر طوفان الاقصی و به‌برکت خون شهید زاهدی و همرزمانش روز قدس بی‌نظیری را بر تاریخ انقلاب اسلامی و جهان خلق کردند تا آمریکای جنایتکار و صهیونیست ظالم و کودک‌کش بدانند که عمر این رژیم به‌سر آمده است و راه دوری تا اضمحلال و نابودی آن باقی نمانده است.

دیدگاهتان را بنویسید