دهه فجر فرصتی برای مرورجایگاه جمهوری اسلامی است

استاندار اصفهان با تأکید بر برگزاری مراسم های دهه فجر با رویکرد نوآورانه، گفت: در ایام الله دهه فجر فرصتی فراهم می شود تا با گزارش های دقیق و مناسب جایگاه و شأن جمهوری اسلامی را بار دیگر مرور کنیم.

دهه فجر فرصتی برای مرورجایگاه جمهوری اسلامی است

به گزارش دانلود بهترین مقاله از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر امروز در جلسه ستاد استانی دهه فجر درخصوص نکاتی که باید در برنامه‌ریزی‌های ستاد لحاظ شود، اظهار داشت: باید قله‌ای به نام «۲۲ بهمن» را تعریف کنیم تا مانند روز ۱۳ آبان که یک روز به یاد ماندنی در تاریخ برگزاری مراسم‌های روز مبارزه با استکبار شد، ۲۲ بهمن امسال نیز متفاوت با سال‌های گذشته برگزار و به یاد ماندنی شود.

وی ادامه داد: امکاناتی که برای افراد و ارگان‌های مختلف فراهم می‌کنیم، تضمین‌کننده این اتفاق خواهد بود و بهتر است به نوآوری‌هایی که امکان حضور همگان را تسهیل می‌کند بپردازید.

مرتضوی خاطر نشان کرد: مدیران استان هنگام حضور در مدارس برای نواختن زنگ انقلاب، در راه جهاد تبیین قدم بردارند و هر دستگاهی پیشرفت‌های حوزه مربوط به خود را برای دانش‌آموزان بیان کند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: لازم است که تراکم جمعیت در میدان امام(ره) مدیریت شود تا مردم دچار مشکل نشوند و شاید با تغییر جایگاه برنامه بتوان مشکلات تردد را برای مردم کاهش داد.

وی خاطرنشان کرد: در مناسبت دهه فجر، فرصتی فراهم می‌شود تا با ارائه گزارش‌های دقیق و مناسب جایگاه جمهوری اسلامی را برای خود و دیگران مرور کنیم و با همبستگی، یک سد یک‌پارچه برای دفاع از انقلاب اسلامی را به وجود آوریم.

مرتضوی تصریح کرد: مهم‌ترین رویکردی که باعث می‌شود مردم انقلاب اسلامی را از خودشان بدانند این است که بین مردم و مسؤولان نظام فاصله‌ای در نظر نگیریم و یک طیف به هم پیوسته را در راستای حفظ نظام فراهم آوریم.

استاندار اصفهان با دعوت مدیران دستگاه‌های استان برای تلاش و خدمت‌گزاری بیشتر در این ایام اظهار داشت: با نگاه مجاهدانه سعی کنید بیشتر از قبل به مردم خدمت کنید؛ این اقدام در نظر مردم جلوه‌ای از تغییر رویکرد مدیریتی و نشانی از طرح کلی نظام اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از نگاه مردمی در ستادهای دهه فجر، افزود: لازم است که برای برنامه‌ها در مساجد و پایگاه‌های مردمی  متمرکز شویم و امکانات مورد نیاز را برایشان فراهم کنیم.

مرتضوی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن قله تمام کارهای ما است و باید زمینه‌ها و ظرفیت‌ها را به طور کامل برای این روز فراهم کنید.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دستگاه‌ها و ارگان‌های استان باید پای کار بیایند، افزود: برای روز ۱۲ بهمن نیز نهضت ویژه‌ای در زمینه جهاد تبیین شکل بگیرد و به خصوص در مدارس برنامه‌ریزی‌های لازم در این باره صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های مختلف تعداد زیادی شهدای مربوط به ایام انقلاب اسلامی داریم که در این روزها باید از خانواده‌‌هایشان تجلیل کرده و جایگاه آن‌ها را گرامی بداریم.

مرتضوی با تأکید بر اینکه مراسمات سمت و سوی جریانی و حزبی نداشته باشد، گفت: تمام مراسم‌های دهه فجر باید برای همه مردم باشد، همچنین لازم است نظارت‌های بهداشتی در جایگاه‌های پذیرایی انجام گرفته تا مواد غذایی غیراستاندارد برای مردم توزیع نشود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید