احمدی سکاندار هیات ناشنوایان مازندران شد/ تیشه‌گران: اتفاق تاریخی در المپیک ناشنوایان برای ایران

با برگزاری مجمع انتخاباتی؛ پژمان احمدی به مدت ۴ سال بعنوان رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مازندران انتخاب شد.

احمدی سکاندار هیات ناشنوایان مازندران شد/ تیشه‌گران: اتفاق تاریخی در المپیک ناشنوایان برای ایران

به گزارش دانلود بهترین مقاله از ساری، مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مازندران در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد و پژمان احمدی بعنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.  این مجمع با حضور تیشه‌گران رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران و سایر اعضای مجمع، در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در پایان و با شمارش آراء، پژمان احمدی با کسب ۱۱ رای، به مدت ۴ سال بعنوان رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مازندران انتخاب شد. عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته جوان به ضرورت توجه به این هیات به دلیل شرایط و ویژگی های خاص آن اشاره کرد و گفت: ابعاد فرهنگی و اجتماعی زیادی در این هیات ناشنوایان وجود دارد که بر اساس وظیفه اجتماعی می‌بایست در عین ثوابت به ورزشکاران آن نیز خدمت کرد. وی به استفاده از ظرفیت خیرین در این هیات ورزشی اشاره کرد و یادآور شد:ایجاد ارتباط عاطفی با ورزشکاران ناشنوا هم‌می‌تواند تاثیر بسزایی در ارتقای آنها داشته باشد و ما هم وظیفه خود می‌دانیم که این تکالیف را با بهتر از قبل انجام دهیم. عالیشان با اعلام حمایت از ورزش‌های ناشنوایان، خاطرنشان کرد: امیدواریم تمامی اعضای مجمع کمک کنند تا هر روز شاهد ارتقای ورزش‌های ناشنوایان استان مازندران باشیم.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در پایان این مجمع اظهار داشت: استان مازندران استان برتر کشور از لحاظ فعالیت ورزشی است. وی از اهمیت ورزش ناشنوایان گفت و بیان داشت: فدراسیون ناشنوایان به دلیل حجم فعالیتش فقط یک فدراسیون نیست و در حد یک وزارت است.  تیشه گران افزود: امسال در بحث برون مرزی و اردوها آمار بالایی داشتیم و برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران در المپیک ناشنوایان سوم شدیم. رئیس فدراسیون ناشنوایان به لزوم توجه به ورزشکاران ناشنوا اشاره کرد و گفت: توانمندی های این ورزشکاران کمی از ورزشکاران دیگر ندارد. این ها پرچم ایران را در دنیا به احتزاز در می‌آورند. پس هیچ فرقی بین ورزشکاران ناشنوا و شنوا نیست چون هر دو باعث افتخار کشور هستند. وی با بیان اینکه قبلا به بچه‌های ناشنوایان تبعیض زیاد بوده، گفت: امسال برای اولین بار با کمک مقام عالی وزارت پاداش ورزشکاران ناشنوا به ۶۰ درصد رسید. تیشه گران با بیان اینکه، بچه‌های ما دوست دارند بیشتر دیده شوند، افزود: واقعا کار کردن با این قشر جامعه سخت ولی اما کارخداپسندانه ای است.امسال بهترین سال ورزش ناشنوایان در طول سال های سال بوده است. وی از هیات ناشنوایان استان مازندران بعنوان یکی از فعال ترین هیات‌های استانی کشور نام برد و تاکید کرد: امیدوارم هستیم مازندران مثل همیشه بدرخشد و با کمک اعضای مجمع به ورزش ناشنوایان مازندران کمک شود تا بیش از پیش بدرخشند. پژمان احمدی رئیس هیات ناشنویان استان مازندران نیز ضمن تقدیر از اعضای مجمع و کسب رای اعتماد از آنها، اظهار داشت: کمک به ورزش ناشنویان را بعنوان یک کار خداپسندانه با تمام وجودم انجام خواهد داد و از همین لحظه برای موفقیت و پیشرفت ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا استارت خواهم زد.

وی از اهداف مهمش گفت و بیان داشت: ابتدا باید هیات های شهرستانی و کمیته های مهم این هیات بزرگ ورزشی را فعال کنیم و بعد به دنبال استعدادیابی در ورزش ناشنوایان هستیم و سعی ملی پوشان زیادی را به تیم ملی معرفی کنیم. احمدی همچنین خاطرنشان کرد: مازندران در آینده به قطب ورزش ناشنوایان تبدیل خواهد شد و سعی داریم میزبانی های مختلفی از مسابقات داخلی، آسیایی و جهانی در مازندران داشته باشیم. پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

دیدگاهتان را بنویسید