خبر خوب| حال این روزهای کارخانه روغن نباتی شیراز خوب است/ بازگشت کیفیت روغن نرگس به روزهای اوج خود

نماینده سهامداران و مسئول کانون بازنشستگان کارخانه روغن نباتی شیراز گفت: از زمان تغییر مدیریت کارخانه شاهد توسعه، تولید و کارآفرینی بیش از پیش هستیم.

خبر خوب| حال این روزهای کارخانه روغن نباتی شیراز خوب است/ بازگشت کیفیت روغن نرگس به روزهای اوج خود

احمد علی روشن در گفتگو با دانلود بهترین مقاله در شیراز اظهار داشت: مدیر جدید با بهره گیری از ظرفیت مسئولین و متخصصان کافی در حوزه صنعت و برگزاری جلسات متعدد با آنها موفق به افزایش تولید و همچنین پرداخت بخشی از بدهی ها شده است.

وی با بیان اینکه مدیر سابق کارخانه علاوه بر فروش و انتقال دستگاه‌ها، بدهی چند صد میلیاردی هم برای کارخانه به یادگار گذاشته است، گفت: با وجود این شرایط و همچنین تحریم ها مدیر جدید در عین حالی که بسیار جوان، با تدبیر و با اراده است تصمیم به نجات کارخانه گرفت.

مدیر جدید کارخانه نیازمند کمک و حمایت مسئولین است

روشن در ادامه اظهار داشت: مدیر جدید بسیار جوان و نیازمند کمک و حمایت مسئولین بوده؛ چرا که همه اموال شرکت مصادره شده و یا در رهن بانک ها است و همچنین حساب های شرکت مسدود است.

وی افزود: این در حالی بوده که خرید مواد اولیه برای ایشان بسیار سخت و مشکلات عدیده‌ای جلو راهشان است با این حال روزانه تولید در حال افزایش است.

نماینده سهامداران و مسئول کانون بازنشستگان کارخانه روغن نباتی شیراز گفت: این کارخانه در گذشته حدود یک هزار و ۵۰۰ کارگر داشته که همه در اوج رفاه بودند و هیچگونه کمبودی نداشتند.

روشن با اشاره به اینکه سود ویژه، افزایش پاداش، اضافه کاری های فراوان، حق فروش ضایعات و ده ها مزایا برای کارگران در نظر گرفته میشد، گفت: این در حالی است که پس از حضور مدیر سابق در این کارخانه تمام مزایا قطع شد.

وی افزود: اگر پای ایشان به این کارخانه باز نشده بود الان حدود ۲۰۰۰ جوان شیرازی باید در این کارخانه کار میکرد و تولید روزانه بالای ۸۰۰ تن بود.

نماینده سهامداران کارخانه روغن نباتی اضافه کرد: پیش از حضور مدیر سابق این کارخانه تامین کننده روغن استان فارس، خوزستان و کرمان و بخشی از تهران بود اما متاسفانه کارخانه زمین خورد.

نماینده سهامداران کارخانه روغن نباتی عنوان کرد: مرتب با مسوولین جلسه داریم تا بتوانیم اتفاقات بهتری را برای کارخانه رقم بزنیم.

کیفیت روغن نرگس به روزهای اوج خود برگشته است

روشن افزود: تعمیرات کلی در کارخانه انجام شده، یک سری از دستگاه‌ها برگردانده شده و همچنین بنا به خریداری دستگاه‌های جدید نیز است.

وی خاطرنشان کرد: دوباره کیفیت روغن ها برگشته به روزهای اوج خود و مردم میتوانند با خیال راحت روغن نباتی نرگس را خریداری و مصرف کنند.

مسوول کانون بازنشستگان کارخانه روغن نباتی شیراز اضافه کرد: تعمیرات اساسی انجام شده و هم در آزمایشگاه تحقیقات و هم آزمایشگاه عمومی روی کیفیت روغن شدیداً سخت گیری میشود.

پایان پیام/خ

دیدگاهتان را بنویسید